Andere kwesties

LA RESERVERING

Hoe te boeken ?

U kunt boeken :

Uw reservering wordt definitief na betaling van een voorschot van 30% van het verblijf, te betalen op het moment van de boeking.

Kan ik meerdere accommodaties online boeken ?

Vanaf onze website kunt u maximaal 2 accommodaties boeken. Voor elke bijkomende boekingsaanvraag, gelieve ons te contacteren via onze contactformulier of per telefoon op 05 33 06 27 18.

Elke accommodatie heeft een maximumcapaciteit wat het aantal personen betreft, baby’s inbegrepen. Bij aankomst mag het aantal personen de capaciteit van de gereserveerde accommodatie niet overschrijden.

Kan ik mijn locatie kiezen ?

Bij de reservering kunt u in het veld “opmerkingen” uw wensen aangeven, het nummer van de staanplaats of de keuze naast elkaar. Aan deze optie zijn kosten verbonden. Indien de staanplaats niet beschikbaar is, zal de camping opnieuw contact met u opnemen om u een andere staanplaats aan te bieden.

Hoe controleer ik of mijn boeking is geregistreerd ?
  • Vanuit uw Mijn Account gebied door te klikken op “Mijn Verblijven » ;
  • Door te bellen naar 05 33 06 27 18 of door contact met ons op te nemen via het contactformulier.

BETAALWIJZEN

Hoe betaal ik voor mijn verblijf?
  • Met kredietkaart, deze betaling is veilig :
  • En vous rendant sur notre site internet www.eldapi-vacances.nl onderaan de pagina op de link “Mijn saldo betalen

  • Door te bellen naar 05 33 06 27 18
  • Door vakantie vouchers :
  • Wij raden u aan een aangetekende brief te sturen naar het volgende adres:

    Eldapi Vakantie
    20 rue du bourg
    17570
    St Augustin sur mer

    Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, ontvangt u een bevestiging per e-mail of per post.

Hoe gebruik ik mijn kredietnota ?

De ontvangen korting is geldig voor het seizoen 2020 of 2021 voor elk verblijf in een van onze eldapi campings.

Om uw kredietnota te gebruiken, is het gemakkelijk :

Per telefoon
  • Neem contact op met 05 33 06 27 18
Wanneer moet ik mijn saldo betalen ?

Quand : Le solde du séjour doit nous parvenir au plus tard 30 jours avant votre arrivée pour la location d’hébergement. Le jour de l’arrivée pour les emplacements de camping-caravaning.

Hoe :

  • Per bankkaart
  • U kunt het saldo van uw verblijf direct betalen vanaf onze website www.eldapi-vacances.nl door te klikken op “Betaal mijn saldo”. U heeft uw dossiernummer nodig dat begint met “O20XX”, evenals de naam die voor de boeking wordt gebruikt.

  • Door vakantie vouchers ANCV
  • Wij raden u aan een aangetekende brief te sturen naar het volgende adres :

    Eldapi Vakantie
    20 rue du bourg
    17570
    St Augustin sur mer

ANNULERING VAN RESERVERING

Kan ik mijn reservering annuleren?

Voor elke annuleringsaanvraag van uw verblijf, gelieve ons te contacteren op 05 33 06 27 18

Er wordt aan herinnerd dat overeenkomstig de bepalingen van artikel L221-28 en volgende van het Wetboek van Consumentenrecht, geen van de door Eldapi holidays aangeboden diensten onderworpen is aan het herroepingsrecht. Bijgevolg zal elke annulering door de klant na de boeking en voor het vertrek resulteren in:

  • In geval van annulering tot 30 dagen voor de aankomstdatum, behoudt Eldapi holidays het door de klant betaalde voorschot;
  • In geval van annulering vanaf 29 dagen voor de geplande aankomstdatum, is de klant verplicht de volledige prijs van het verblijf te betalen.

Als u hebt ingetekend op de annuleringsgarantie, profiteert u van soepele voorwaarden voor het annuleren van uw verblijf :

  • Tot 15 dagen voor aankomst kan het verblijf kosteloos worden geannuleerd en worden de gemaakte kosten volledig terugbetaald (met uitzondering van de reserveringskosten en het bedrag van de waarborg).
  • Tussen de 15e en de 6e dag voor de aankomstdatum wordt de abonnee een terugbetaling van 50% van het bedrag van het verblijf gegarandeerd, exclusief de reserveringskosten en het bedrag van de garantie.
  • Vanaf de 5e dag tot de dag van aankomst kan alleen bij overlijden van de abonnee, zijn echtgeno(o)t(e), nakomelingen of ascendenten (onweerlegbaar bewijs verzonden per aangetekende brief met ontvangstbevestiging, uiterlijk 48 uur na de gebeurtenis) een terugbetaling plaatsvinden van 50% van het bedrag van het verblijf, afgezien van de reserveringskosten en het bedrag van de waarborg. De annuleringsgarantie vervalt zodra de huurperiode begint, en in geval van voortijdig vertrek zal geen enkel bedrag worden terugbetaald, om welke reden dan ook.
COVID-19 – Specifieke voorwaarden voor vergoeding :

Als u of een van de deelnemers aan het verblijf zich in een van de volgende situaties met betrekking tot COVID-19 bevindt, zal het bedrag van uw reservering worden terugbetaald (ongeacht of u al dan niet hebt ingetekend op de annuleringsgarantie):

  • U bevindt zich in een insluitingszone waardoor u niet naar de camping kunt;
  • De camping ligt in een gesloten gebied of is gesloten bij besluit van de overheid ;
  • Eén persoon op de reis test positief op COVID-19 (met bewijs).
  • Het ontbreken van een gezondheidspasje is geen reden voor terugbetaling.

Om uw verblijf vergoed te krijgen, verzoeken wij u uw annuleringsverzoek uiterlijk de dag voor aanvang van uw verblijf aan ons door te geven. Indien u vóór die datum niets van zich laat horen, wordt het verblijf geacht te zijn gevalideerd en blijven de bedragen verschuldigd.

Herinnering: als u uw verblijf geheel of gedeeltelijk met een voucher betaalt, kan het terugbetaalde bedrag niet op deze voucher worden toegepast. Dit laatste kan echter op verzoek worden terugbetaald 18 maanden nadat het is uitgegeven, of worden gebruikt voor een toekomstige reservering..

Wat te doen in geval van een geschil ?

Mocht u, ondanks onze inspanningen om u volledig tevreden te stellen, een klacht hebben tijdens uw verblijf op een van onze campings, dan verzoeken wij u dit onmiddellijk te melden aan de verantwoordelijke van de receptie, die zijn uiterste best zal doen om u een antwoord te geven.

Voor elk geschil dat niet ter plaatse kan worden opgelost, nodigen wij u uit contact op te nemen met onze klantendienst via ons contactformulier. Onze agenten zullen uw klacht zo snel mogelijk behandelen.

Voor elk geschil dat niet ter plaatse kan worden opgelost, kunt u contact opnemen met onze klantendienst via onze contactformulier. Onze agenten zullen uw klacht dan zo snel mogelijk behandelen. Indien een geschil niet door onze klantendienst kan worden opgelost, heeft elke klant van de camping de mogelijkheid om de zaak voor te leggen aan een consumentenbemiddelaar, binnen een termijn van maximum een jaar. Meer informatie over onze CGV.

DE KINDEREN

Vanaf welke leeftijd worden kinderen opgevangen door activiteitenbegeleiders?

Onze campings verwelkomen uw kind vanaf 5 jaar voor een activiteit onder begeleiding van een animatieleider. Vergeet niet een plaats voor uw kind te reserveren, want het aantal deelnemers is beperkt.

Worden baby’s en kinderen meegeteld in het aantal personen voor huisvesting ?

De vermelde maximale capaciteit voor onze accommodatie omvat alle deelnemers aan het verblijf, inclusief kinderen en baby’s.

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen op 05 33 06 27 18

DE DIEREN

Kan ik mijn huisdier meenemen ?

Honden worden toegelaten behalve die welke als gevaarlijk zijn ingedeeld (1ste en 2de categorie). Laat ze niet alleen in de huuraccommodatie (dit kan leiden tot het verlies van de waarborgsom). Om de huuraccommodatie te beschermen, vragen wij u om uw huisdier een slaapzak (kussen, deken…) mee te geven. Dekbedden, dekens, slaapbanken zijn niet toegestaan. Honden moeten aangelijnd zijn; hygiënisch uitlaten gebeurt buiten de camping. Katten, konijnen of andere dieren zijn ten strengste verboden.

ANDERE AANGELEGENHEDEN

Hoe laat kan ik aankomen ?

Voor verhuur: Aankomsten zijn vanaf 16.00 uur en vertrekken voor 10.00 uur.

Voor kampeerplaatsen:Aankomsten zijn vanaf 13.00 uur en vertrekken voor 12.00 uur.

Bij late aankomst na 19.00 uur, gelieve vooraf contact op te nemen met de camping en uw aankomsttijd door te geven.

Moet ik tijdens mijn verblijf een borgsom betalen ?

De Cliënt verbindt zich ertoe te betalen :

  • een borgsom van 200€ (tweehonderd euro) ter dekking van eventuele materiële schade die zich tijdens het verblijf van de Klant voordoet ;
  • een borgsom van 90€ (negentig euro) ter dekking van eventuele schoonmaakkosten en ontbrekende zaken in de inventaris. Dat wil zeggen een totaal van 290€ (tweehonderdnegentig euro).

Het bedrag van de waarborgsom wordt u uiterlijk 7 dagen na uw vertrek terugbetaald, indien de accommodatie schoon is achtergelaten, na aftrek van de vergoeding voor eventuele schade, niet betaalde diensten, verlies van de sleutels die u bij aankomst zijn overhandigd.

Hoe vind ik de plattegrond van de camping van mijn keuze ?

U kunt de kaart vinden op de « In het kort” van de gekozen camping en klik vervolgens opr « Zie de kaart ».

Zijn de huuraccommodaties voorzien van airconditioning en verwarming?

Deze informatie kunt u vinden in de beschrijving van de gekozen accommodatie.

Zijn de huuraccommodaties uitgerust met dekens ? *

Al onze huuraccommodaties zijn uitgerust met dekens en kussens. Lakens kunnen worden verstrekt tegen extra kosten. Voor de PREMIUM-accommodaties is het beddengoed bij de prijs inbegrepen.

De openingsdata van de campings ?

U kunt deze informatie vinden op de “In het kort”pagina van de gekozen camping.

Is de eindschoonmaak inbegrepen in mijn boeking? ?

De eindschoonmaak is niet inbegrepen in de prijs van het verblijf, behalve voor Premium verhuur.

Als je weggaat, wordt je gevraagd om :

  • Maak uw accommodatie en terras goed schoon,
  • Maak de koelkast leeg,
  • Legen en wegbrengen van het vuilnis,
  • De afwas doen
  • Verwijder wegwerp lakens en beschermers van bedden,
  • Sluit uw accommodatie af en lever de sleutel in bij de receptie..

Het is echter mogelijk om bij uw reservering in te schrijven op de toeslag “eindschoonmaak

Heb ik toegang tot het zwemparadijs zonder op de camping te verblijven?

Onze watergebieden zijn exclusief gereserveerd voor onze gasten. Wij danken u voor uw begrip.

INFORMATIE COVID-19

Bij Eldapi Vacances is de gezondheid en veiligheid van onze klanten en personeel onze prioriteit. In de context van de huidige gezondheidscrisis hebben wij daarom een reeks versterkte gezondheids- en hygiënemaatregelen vastgesteld.

Eldapi verbindt zich er tevens toe de instructies van het gezondheidsprotocol van buitenverblijf.